HTML

Első bejegyzés

2007.09.17. 14:27 | atissss | Szólj hozzá!

Nos hát igen ezt is megértük!!

Nos aki nem ismerne és érdekelné hogy ki vagyok azoknak néhány elérési lehetőséget adok:

E-mail:kozi11@fremail.hu

Fent vagyok az IWIW-en,és megtalálható vagyok a Hotdog-on is!

Szóval mivel még otthon nincs netem így csak suliból írogatok meg egyéb ilyenek!

Otthon csak azért nincs mert a kedves T-onhány nem bőviti a hálózatát,kábel tévé meg fasorba! Próbálkoztam már mikrohullámúval is de hát nem volt elég erős a jel! no mindegy megyek most már programozni mert tanulni is kell valamikor............... 

A bejegyzés trackback címe:

https://slaton87.blog.hu/api/trackback/id/tr84167771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása